The art of a Nerd

RSS
Sep 4

Thinking of merging my SFW and NSFW art blogs into one. Opinions??
I prolly won’t end up doing it, but if I do, all NSFW material will be tagged as such. So honestly there shouldn’t be a problem unless you don’t utilize a blacklist but yeah. Idk. Just tired of having two art blogs :/// also don’t associate with “Amathaze” anymore, so if I decide to keep the blogs separated, I’ll most likely at least be changing my URL here

Sep 1
I wanna be a cowboy baby!
Pretty sure i drew something to this song last year but? who cares? PUMPED FOR SOME FOOTBALL
i’ll be happy with a 9-7 season just hoping we don’t split even for a fourth year in a row lmao
also please no mean comments

Logo belongs to the Dallas Cowboys ofc
View FA submission here

I wanna be a cowboy baby!

Pretty sure i drew something to this song last year but? who cares? PUMPED FOR SOME FOOTBALL

i’ll be happy with a 9-7 season just hoping we don’t split even for a fourth year in a row lmao

also please no mean comments

Logo belongs to the Dallas Cowboys ofc

View FA submission here

We swapped their colors and?? SHINIES!

We swapped their colors and?? SHINIES!

"How do I pirate ;0;"Sketch for KaptainKelly!
Flaredra@FA

"How do I pirate ;0;"

Sketch for KaptainKelly!


Flaredra@FA

Some wips of a commission i’m currently working on! First time incorporating Maya into my work :3 I’m really pleased with how much it’s helping me with my art! THANK TO mugiwara-pirate for teaching me while she visited us last week!
WILL POST THE FINAL VERSION SOON

recent sketch coms!

Flaredra @ FA

SURPRISEEEEEEE !!!! B)SORRY FOR BEING SO SILENT THIS PAST 30 MINS OR SO
I WAS DRAWING YOU SHITILY HAPPY BDAY!

SURPRISEEEEEEE !!!! B)
SORRY FOR BEING SO SILENT THIS PAST 30 MINS OR SO

I WAS DRAWING YOU SHIT
ILY HAPPY BDAY!

:V
naz and mirror zan

:V

naz and mirror zan

Everybody has a face that they hold inside
A face that awakes when I close my eyes
A face that watches every time they lie
A face that laughs every time they fall

i’m having too much fun drawing mirror zan tonight and listening to sum old linkin park

show me your grrr face

show me your grrr face